Hulp nodig? Ons team helpt je graag verder. 

+31 (0) 851302699

Support


Klantenservice

Wij zijn op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar op het onderstaande email adres :
klantenservice@geurwolkje.nl 
Wij zijn (let op beperkt) telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen: 10.00 en 14.00:
en beste bereikbaar via mail: klantenservice@geurwolkje.nl, wij streven ernaar je mail binnen 24 uur te beantwoorden
+31 (0) 851302699

Acquisitie via onze klantenservice wordt niet op prijs gesteld en zal ook niet worden beantwoord.

Correspondentie- en retour adres

Retour altijd eerst aanmelden! Lees hoe je dit doet onder 'Uitverkocht, retour en ruilen'.

T.a.v. Geurwolkje/Smellacloud LTD
Olympisch Stadion 24-281076 DE, Amsterdam
Let op: Dit is geen bezoekadres. Afhalen van orders is niet mogelijk.

Contact & Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam:
Smellacloud LTD

Hoofdkantoor:
86-90 Paul Street
EC2A 4NE
London
United Kingdom

Kantoor Nederland:
Olympisch Stadion 24-28
1076 DE
Amsterdam
 
Telefoon:
+31 (0) 851302699

E-mailadres:
klantenservice@geurwolkje.nl

*Acquisitie via onze klantenservice wordt niet op prijs gesteld en zal ook niet worden beantwoord.

KVK nummer:

83582037


Registration no GB:
12358658

VAT. GB:
GB340657310

BTW nr:
NL826291612B01

VAT number BE:
BE 0769.910.873

 Bestelling plaatsen

Bestellen bij Geurwolkje.nl gaat via een paar eenvoudige stappen:

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel 'Klik en Bestel'. Klik op 'Bestelling afronden' of op 'Doorgaan met winkelen', als je meer artikelen wilt bestellen.

Stap 2
Login vervolgens als 'Bestaande klant' indien je al eerder bij Geurwolkje.nl besteld heeft. Indien u nieuwe klant bent, gelieve jezelf eerst te registreren.

BELANGRIJK: vergeet je huisnummer en mail adres niet in te vullen.

Stap 3
Kies de gewenste betaalmethode + klik op 'Ga verder'

Stap 4
Controleer in het besteloverzicht of alles correct is. Hier heb je de mogelijkheid om zaken aan te passen. Indien alles correct is, en je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden maakt je de bestelling definitief door op 'Afrekenen' te klikken.

Stap 5
Indien je voor een online betaalmethode gekozen heeft, kunt je nu de beveiligde betaling uitvoeren. Ter bevestiging van je bestelling ontvangt je ook een orderbevestiging per email. Kies je voor een niet-online betaalmethode, dan ontvangt je direct de bevestiging van je bestelling.


Betalingsmogelijkheden

iDEAL
Vooruitbetalingen via uw eigen bank met iDeal.  Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen in een vertrouwde omgeving, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

PayPal
Met PayPal kan iedereen met een e-mailadres snel, veilig en internationaal online betalingen verzenden en ontvangen via creditcard of bankrekening. PayPal-leden kunnen met PayPal snel en eenvoudig aankopen doen op Geurwolkje.nl

MasterCard of VISA
Indien u kiest voor een betaling met creditcard, dient u tijdens het bestelproces uw creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC-code (op de achterzijde van de kaart) in te vullen. Let er op dat u exact de naam overneemt zoals die op de kaart vermeldt staat (naam van de kaarthouder). Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat u direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd. Kiest u voor deze betaalmethode, dan kunnen wij uw bestelling direct na betaling in behandeling nemen.

Bancontact / Mister Cash
Geurwolkje ondersteunt Bancontact/Mister cash. De online betaalmethode voor onze klanten uit België welke bij een van de volgende banken zijn aangesloten: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank of VDK Spaarbank.

Giropay
Voor onze Duitse klanten is tevens  Giropay mogelijk. Giropay toont veel overeenkomsten met de Nederlandse iDeal en is mogelijk bij de meeste Duitse banken waaronder Sparkasse en Postbank.

Bankoverschrijving
Hebt u geen creditcard of bankrekening die geschikt is voor iDEAL of PayPal, dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen. Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van Geurwolkje, onder vermelding van het ordernummer. Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling.

Uitverkocht, Retour en Ruilen

Is jouw gewenste product uitverkocht?
Wij vullen onze voorraad wekelijks aan, via onze nieuwsbrief en socialmedia kanalen zoals instagram en facebook houden wij onze klanten op de hoogte wanneer de voorraad weer wordt aangevuld.

Wil je jouw diffuser retourneren?
Je mag je diffuser retourneren binnen 30 dagen na ontvangst, indien deze ongebruikt is (wegens hygiënische redenen).
Let op: deze dient in dezelfde doos, ongebruikt, compleet en netjes retour gezonden te worden.

Stuur vooraf even een mailtje naar klantenservice@geurwolkje.nl.

Je draagt zelf de kosten voor de retourzending. Altijd met track en trace verzenden! Wij schatten dat deze kosten maximaal € 6,95 zullen bedragen. Voor onze Belgische klanten zijn de kosten hoger afhankelijk van welke verzender je gebruikt. 
Maximale duur van retour verwerking: 30 dagen.

Mail na het versturen een foto van het retourbewijs/bonnetje naar klantenservice@geurwolkje.nl en bewaar deze zelf ook goed, tot de retour volledig verwerkt is. 

Voorbeeld retourzending:
Aan Geurwolkje
Olympisch Stadion 24-28,
1076 DE Amsterdam

Graag een briefje bijsluiten in de doos, met daarop:
"Ik deel Geurwolkje hierbij mede dat ik onze overeenkomt betreffendede verkoop van de volgende goederen herroep."
Ontvangen op:
Ordernummer:
Betaald met de volgende betaalmethode:
Naam:
Adres:
Handtekening:
Datum:

Wil je een ander product retourneren?
I.v.m. de combinatie van hygiëne en de moeilijkheid voor ons om te bepalen of een flesje ongeopend is of niet, hebben wij voor onze andere items geen retourservice (o.a. roomsprays, etherische oliën, Skintox oliën, verzorgingsproducten en thee). Deze kunnen niet geruild of geretourneerd worden. 

Besteld maar toch liever een ander model?
Je mag jouw diffuser (ongebruikt!) retourneren en zelf een nieuwe bestellen.  


Garantie
Wettelijke garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Winkel Garantie van 30 dagen.

Al onze etherische olien zijn getest en geschikt voor onze diffusers. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor een defect/verstopping bij het gebruik van een andere keuze in olie. 

Zie extra instructies bij onze pagina veel gestelde vragen.



Terugbetaling

Indien je gebruik heb gemaakt van onze retour service ontvangt je alle betalingen, inclusief eventuele verzendkosten, zo snel mogelijk, binnen 30 dagen terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt. Je draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 6,95 zullen bedragen.

Herroepingsrecht

Wettelijke Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.Gedurende dit termijn kunt je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product te beoordelen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt je het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat.

Heb je meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij je daarvoor kosten in rekening brengen.De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je, of een door jou aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.Als je in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden hebt besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 30 dagen na de dag waarop je het laatste product hebt ontvangen.


Levering

Nederland € 4,95. Gratis bij bestellingen boven de € 30,-
Belgie €6,95- Gratis bij bestellingen boven de € 30,-

Op werkdagen besteld voor 23.30 uur is de volgende werkdag geleverd.
Voorbeeld: bestel je op zaterdag of zondag dan wordt je pakket op maandag verstuurd en ontvang je deze op dinsdag.
Voorbeeld: bestel je op donderdag dan wordt je pakket op vrijdag geleverd.

Hou je toegestuurde track en trace via mail altijd goed in de gaten, na 1e bezorgpoging heb je de mogelijkheid bezorgwensen zoals tijden of parcel te wijzigen.
Heb je geen track en trace ontvangen? Controleer eerst je ongewenste mail inbox en of stuur een mail naar onze klantenservice met daarbij duidelijk je order nummer,  naam waarmee de bestelling is gedaan en besteldatum.

De consument dient zorg te dragen voor het doorgeven van een juist en volledig adres.
Deze dient duidelijk te zijn voor de bezorger bij aflevering, voor aanname van het pakket bij levering.
De consument dient ten alle tijden faciliteiten te bieden zodat de bestelling bezorgd kan worden: verplicht brievenbus, deurbel, huisnummer, correct naambordje.
Indien het gaat om een bedrijfspand dient de bedrijfsnaam duidelijk vermeld te worden.

Indien een onjuist of onvolledig adres wordt doorgegeven door consument waardoor bezorger niet kan bezorgen of bezorger redelijker wijs, meerdere pogingen van bezorgen (max 2 keer), het pakket niet in ontvangst genomen wordt, zijn de volledige kosten van bezorgen van ondernemer voor consument. Kosten voor 1e verzending (6,95)retour ontvangen (4,95).
Kosten 2e verzending naar klant (6,95).
Mocht je niet aan bovenstaande kunnen voldoen, richt je dan voor bestelling aan de klanten service voor eventuele oplossing.
Of kies een ander adres waarbij je de bestelling wel in juiste orde in ontvangst kan nemen.
Kies je ervoor je pakket af te laten leveren bij een Service point, bent je verplicht dit minimaal binnen 5 werkdagen op te halen. Bij niet tijdig ophalen zijn extra kosten voor de consument.


Heb je nog anderen vragen ?

of tip's

Neem dan snel contact met ons op.